
Zwierzogród - Domowy Hotel dla Twojego zwierzaka- REGULAMIN
Regulamin Hotelu dla zwierząt określa warunki korzystania z usług, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę Hotelu Zwierzogród mieszczącego się w Dąbrowie Szlacheckiej przy ul. Bielańskiej. Dla wspólnego dobra przebywających tam ludzi i zwierząt właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu, jeśli chce, by jego zwierzę korzystało z pobytu w hotelu .
1. Hotel zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry
nastrój 😊
2. Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu właściciel udziela pracownikowi hotelu prawdziwych informacji, dotyczących
pozostawianego zwierzęcia (wypełnia sumiennie kwestionariusz zgłoszenia)
3. Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie). W przypadku
występowania choroby przewlekłej u zwierzęcia należy powiadomić o tym pracownika hotelu w dniu wykonywania rezerwacji.
4. Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia, które zagraża zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia
osobników:
a. agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt,
b. chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
c. w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia,
d. bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw pasożytom
5. Hotel może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyny.
6. Właściciel podpisuje umowę, w której zapewnia, że zwierzę jest zdrowe, określa termin przebywania zwierzęcia w hotelu raz
pozostawia kontakt telefoniczny do siebie.
7. Płatność za pobyt w Hotelu przyjmuje się w dniu przybycia zwierzęcia do Hotelu gotówką lub przelewem na podane konto.
8. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom odpowiada właściciel i zobowiązuje się w razie
konieczności do pokrycia ewentualnych kosztów.
9. Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego
stosowania. Klient pozostawiając zwierzę w Hotelu jest świadomy i rozumie, że zwierzęta (psy, koty) podczas wspólnych zabaw mogą
robić to na tyle intensywnie, że w ich trakcie może dojść do przypadkowych zranień lub urazów, przez co właściciel nie będzie wnosić
roszczeń i pretensji z tym związanych
10. Niektóre zwierzęta pozostawione poza domem, w nowym miejscu, mogą dokonać zniszczeń elementów wyposażenia Hotelu. Klient
zobowiązuje się pokryć koszty ewentualnych zniszczeń, spowodowanych przez jego zwierzę
11. Klient ma świadomość:
-
, że zwierzę pozostawione w Hotelu może zachorować, może uciec, może umrzeć na skutek nieszczęśliwego
wypadku, pogorszenia się stanu zdrowia, wieku i przeżywanego stresu.
-
Hotel zobowiązuje się zapewnić jak najlepszą opiekę również dla suk w cieczce chroniąc je przed kontaktami z samcami jednakże należy zawsze mieć na uwadze możliwość zaistnienia sytuacji wyjątkowej, w której może dojść do takiego spotkania.
Klient nie będzie wnosić roszczeń w stosunku do Hotelu co do wymienionych sytuacji.
12. Wszelkie przedmioty, a w szczególnie zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i właściciel nie
będzie wnosić pretensji związanych z tego tytułu.
13. Hotel nie przyjmuje psów ras uznawanych za agresywne ani psów agresywnych w stosunku do innych zwierząt oraz ludzi.
14. Przed przyjęciem zwierząt do Hotelu, zapraszamy na wizytę właściciela ze zwierzęciem w Hotelu, aby zwierzę zapoznało się z nami,
jeżeli oczywiście przedtem nie korzystało już z naszych usług.
15. Właściciel powinien być świadomy faktu, iż po upłynięciu terminu odbioru zwierzęcia i braku informacji o jego przedłużeniu oraz
braku możliwości skontaktowania się z właścicielem przez 7 kolejnych dni, równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez
właściciela. Prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku,
która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci
pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust.
3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
16. Pobyt zwierzęcia w Hotelu może zostać przedłużony:
a. po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela
b. jedynie za zgodą Hotelu
17. Za przedłużenie pobytu zwierzęcia w Hotelu pobierana jest standardowa opłata, określona w cenniku.
18. Doba hotelowa w Hotelu rozpoczyna się w momencie przyjazdu i kończy o tej samej godzinie następnego dnia pobytu.
19. Opłatę za przedłużenie pobytu po potwierdzeniu jej wysokości przez Hotel należy wnieść nie później niż w dniu opuszczenia przez
zwierzę Hotelu.
20. Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu pobytu po uprzednim poinformowaniu Hotelu.
21. W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
22. Zwierzę pozostawione w naszym Hotelu otrzymuje posiłki, zgodnie z zaleceniami właściciela oraz ma zapewniony stały dostęp do
wody.
23. Zapewnimy spacery, oraz wybieg na ogrodzonym terenie hotelu.
24. Psy przyjmowane są z własną smyczą, obrożą, kagańcem, mogą posiadać swoje posłanie lub nawet miski (dwie ostatnie rzeczy niesą
wymagane).
25. Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania
Hotelu, w bazie klientów Hotelu na jego stronie www oraz portalach społecznościowych.
26. Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych
Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które
zamówił w Hotelu.
27. W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
Nasze najważniejsze zasady

bezpieczeństwo
Najważniejsze dla naszych dzieci, dla nas, naszych zwierząt i gości. Nie przyjmujemy do hotelu psów agresywnych, nie lubiących dzieci i innych zwierząt.
Zapraszamy na spotkanie aklimatyzujące :)

odpoczynek
relaks

zdrowie
Wymagamy aby nasi goście byli zdrowi. Posiadali aktualne szczepienia zdrowotne, a także byli odrobaczeni i zabezpieczeni przed kleszczami i pchłami.
Oferujemy możliwość odbycia ze zwierzakiem wizyty u weterynarza.

wyżywienie

długie spacery
Codziennie spacerujemy, a nawet biegamy po okolicznych lasach i łąkach :)
Dodatkowo aktywnie spędzamy czas w naszym przydomowym ogrodzie.

inne

zabawa
Jedna z ważniejszych aktywności dla naszych podopiecznych. Nie zapominamy o rzucaniu piłeczki i innych zabawach.
Posiadamy mate węchową, a także inne akcesoria do edukacyjnego spędzania czasu.
Nasze psy zapewniają doborowe towarzystwo, które zawsze jest chętne do wspólnej zabawy :)
WAŻNE: Dopasowujemy aktywność do temperamentu zwierzaka!
Każdy potrzebuje miejsca,
w którym może spokojnie odpocząć i zrelaksować się. Szczególnie gdy w koło tyle nowych bodźców. Specjalnie dla naszych gości stworzyliśmy przestronny pokój, który spełnia wszystkie te potrzeby.
W pokoju jest szereg akcesoriów dla zwierząt, osobne wejście na zewnątrz, wygodna kanapa, poduszki i kołderki.
Karmimy Twojego pupila ściśle według Twoich wytycznych. Prosimy o dokładne wypełnienie kwestionariusza żywienia
i dostarczenie pożywienia.
Istnieje możliwość wykupienia posiłków (indywidualna wycena)
SZKOLENIA: istnieje możliwość zorganizowania w trakcie pobytu psa profesjonalnego szkolenia (zapytaj o dostępne pakiety)
PIELĘGNACJA: wizyta w profesjonalnym zakładzie pielęgnacyjnym
KĄPIEL: po pobycie w hotelu
WETERYNARZ; wizyta u weterynarza,
TRANSPORT - na terenie Krakowa i okolic
Zapytaj o cennik na dodatkowe usługi.
Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby - skontaktuj się z nami :)